Deprecated: Required parameter $args follows optional parameter $depth in /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-content/themes/magazine-basic/functions.php on line 566 Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-content/themes/magazine-basic/functions.php on line 566 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-content/themes/magazine-basic/functions.php:566) in /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-content/themes/magazine-basic/functions.php:566) in /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-content/themes/magazine-basic/functions.php:566) in /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-content/themes/magazine-basic/functions.php:566) in /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-content/themes/magazine-basic/functions.php:566) in /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-content/themes/magazine-basic/functions.php:566) in /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-content/themes/magazine-basic/functions.php:566) in /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-content/themes/magazine-basic/functions.php:566) in /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831 {"id":1445,"date":"2013-06-21T19:18:48","date_gmt":"2013-06-21T19:18:48","guid":{"rendered":"http:\/\/www.renault-alpine-club.dk\/?p=1445"},"modified":"2013-06-21T19:20:32","modified_gmt":"2013-06-21T19:20:32","slug":"frisk-fjaes-til-fransk-firmabil","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.renault-alpine-club.dk\/nyheder-fra-renault-danmark\/frisk-fjaes-til-fransk-firmabil.html","title":{"rendered":"Frisk fj\u00e6s til fransk firmabil"},"content":{"rendered":"

\"eln6rarurnpidre64yr5\"<\/a><\/p>\n

Renault Kangoo Van lander om kort tid i nyeste aftapning hos de danske Renault forhandlere. Blandt andet er det nu muligt at f\u00e5 den i tre forskellige l\u00e6ngder og med tre fors\u00e6der. Desuden er serviceintervallet \u00f8get fra 30.000 \u2013 40.000 km. Priserne begynder ved 99.900 kr.<\/b><\/p>\n

Siden lanceringen i 2008 har Renault Kangoo v\u00e6ret en succes af de mere markante. I alt er der produceret cirka 400.000 Kangoo, og med en markedsandel i Europa p\u00e5 17.5 procent er Kangoo sv\u00e6r at komme udenom i det lille varevognssegment. Herhjemme markerer introduktionen af den nye Renault Kangoo en offensiv fra Renault Danmarks side.<\/p>\n

\u201d I \u00f8jeblikket er vi nummer fire p\u00e5 salgsstatistikken herhjemme. Det skyldes prim\u00e6rt salget af Trafic og Master. Men vi har h\u00f8jere ambitioner. Vi skal have gang i vores salg af ombyggede personbiler til varebiler, og s\u00e5 skal vi g\u00f8re den nye Renault Kangoo til en succes. Det har vi nu produktet og prisen til\u201d, siger LCV manager Jonas Nielsen fra Renault Danmark her inden salgsstarten.<\/p>\n

Markant anderledes Kangoo<\/b><\/p>\n

Man skal ikke have luppen frem for at finde forskellene mellem 2013 versionen og s\u00e5 den, der kom p\u00e5 markedet tilbage i 2008. En helt ny front med Renaults nye design-identitet er den \u00e5benlyse forskel udenp\u00e5. Men ogs\u00e5 nye sidespejle og nye baglygter er med til at l\u00f8fte den nye Kangoo ind i anden halvdel af 2013.<\/p>\n

I kabinen er der nu et helt nyt instrumentbord af h\u00f8jere oplevet kvalitet. Men den st\u00f8rste forskel er nok, at man til alle modeller nu kan f\u00e5 tre fors\u00e6der \u2013 og det g\u00e6lder for alle versioner som der introduceres ikke f\u00e6rre end fire forskellige af.<\/p>\n

Kort, mellem eller lang.<\/b><\/p>\n

Den nye Kangoo Van f\u00e5s som noget nyt herhjemme i tre forskellige l\u00e6ngder. Kangoo Compact er den korteste version med l\u00e6ngde p\u00e5 3.9 meter, en maksimal lastevne p\u00e5 574 kilo, en totalv\u00e6gt p\u00e5 1785 kilo og lastrumsvolumen p\u00e5 2.3 kubikmeter. Denne version koster i kampagneperioden frem til 30. september 99.900 kroner, og f\u00e5s kun med 75 hk dieselmotor.<\/p>\n

Derudover f\u00e5s Renault Kangoo Van i Express versionen, hvor l\u00e6ngden er knap 4.3 meter, lastevnen 741 kg og totalv\u00e6gten 1930 kilo. Her er lastrumsvolumen 3 kubikmeter. L\u00e6ngste version er Kangoo Express Maxi, der er 4.6 meter lang, laster 907 kilo, har en totalv\u00e6gt p\u00e5 2200 kg rummer 4 kubikmeter.<\/p>\n

Motorudvalget er enkelt og overskueligt Der er kun valg mellem 75 hk diesel og 90 hk diesel. Basisversionen \u2013 Kangoo Compact f\u00e5s med 75 hk diesel, der har et forbrug p\u00e5 21,3 km\/l. Denne motor kan ogs\u00e5 f\u00e5s med stop&start systemet, der g\u00f8r at br\u00e6ndstof\u00f8konomien er forbedret, s\u00e5 den klarer 23.3 km\/l.<\/p>\n

I Express og Express Maxi er der 90 hk diesel under hjelmen \u2013 begge med stop&start systemet, der mindsker br\u00e6ndstofforbruget. Med til at mindske de samlede omkostninger p\u00e5 den nye Kangoo er ogs\u00e5, at serviceintervallerne er \u00f8get. Tidligere var det 30.000 km\/2 \u00e5r. Dette er nu udvidet til 40.000 km\/2 \u00e5r.<\/p>\n

Standardudstyret er h\u00f8jt \u2013 luksus en mulighed<\/b><\/p>\n

Basisversionen hedder som bekendt Compact. Her er der sk\u00e5ret ind til benet uden det g\u00e5r ud over hverken komfort eller anvendelighed. Men vil man have lidt mere komfort og k\u00f8re lidt l\u00e6ngere p\u00e5 literen, samt have mere plads i varerummet skal man niveauet op (Access), hvor standardudstyret rummer stop&start teknologi, hill start assist, radio med MP3 afspiller, skyded\u00f8r i h\u00f8jre side og assymetriske bagd\u00f8re.<\/p>\n

\u00d8nsker man endnu mere komfort hedder l\u00f8sningen Express. Her er aircondition, midterarml\u00e6n med opbevaringsplads og el-sidespejle standard.<\/p>\n

For at hj\u00e6lpe f\u00f8reren til at optimere k\u00f8rslen, vil der i den nye Kangoo v\u00e6re en gear shift indicator, ligesom det er muligt at aktivere en ECO mode knap \u2013 der kan spare op til 10 procents br\u00e6ndstof.\u00a0 Disse enkeltdele er samlet betegnet Energy Smart Management system.<\/p>\n

Helt nyt er ogs\u00e5, at den nye Kangoo nu kan f\u00e5s med\u00a0<\/b>R-Link systemet, der via en 7 tommer sk\u00e6rm indeholder TomTom\u00ae LIVE navigation, radio, og muligheden for at downloade mails direkte i bilen. Desuden vil der v\u00e6re en r\u00e6kke apps som man kan benytte. Eksempelvis Google. \u00a0Desuden har bilen den seneste version af antiskridsystemet ESC og bakkamera, der er indbygget i f\u00f8rerens solsk\u00e6rm. R-link koster i Kangoo 9200 kroner plus moms<\/p>\n

Alle Kangoo producers p\u00e5 Renaults Maubeuge fabrik i Nordfrankrig, hvor s\u00f8sterbilen Mercedes Citan i \u00f8vrigt ogs\u00e5 producers. Det betyder ogs\u00e5, at mange af de ting, der er tilg\u00e6ngelige p\u00e5 Mercedes Citan ogs\u00e5 vil genfindes i Kangoo. Blandt andet den s\u00e5kaldte girafluge<\/p>\n

Ogs\u00e5 som elbil<\/b><\/p>\n

Renault Kangoo ZE \u2013 el- versionen af Kangoo kommer naturligvis ogs\u00e5 til landet. En bil, der af alle Renault elbiler har v\u00e6ret den bedst s\u00e6lgende. Den elektrisk drevne Kangoo f\u00e5r naturligvis alle de nye ting som dieselversionen ogs\u00e5 f\u00e5r. Men derudover er der sket et par ting eller to. Opladningen sker ikke l\u00e6ngere p\u00e5 siden af bilen, men som i Renault Zoe. Nemlig i fronten, hvor der bag det store Renault logo gemmer sig opladningsstik. Fra Renault Zoe kommer ogs\u00e5 ZE \u2013 Voice. Det er is\u00e6r vigtigt i byk\u00f8rsel, hvor en lydl\u00f8s bil kan v\u00e6re en smule farlig, hvis man ikke passer p\u00e5. Mellem 1-30 km\/t udsender Kangoo ZE en lyd, der advarer bl\u00f8de trafikanter om bilens tilstedev\u00e6relse. Som elbil begynder priserne ved 154.900 kr.<\/p>\n

 <\/p>\n

Fakta om priser:<\/b><\/p>\n

Renault Kangoo Compact.: 99.900 kr. ( 75 hk diesel \u2013 3.9 meter lang-lastevne 574 kg.<\/p>\n

Renault Kangoo Access: 125.900 kr. ( 75 hk diesel \u2013 4.3 meter lang \u2013lastevne 741 kg.<\/p>\n

Renault Kangoo Express: 137.900 kr. ( 90 hk diesel \u2013 4.3 meter lang \u2013lastevne 741 kg<\/p>\n

Renault Kangoo Express Maxi: 154.900 kr ( 90 hk diesel – 4.7 meter lang \u2013 lastevne 907 kg.<\/p>\n

Renault Kangoo ZE \u2013 priser endnu ukendt<\/p>\n

Renault Kangoo ZE Maxi \u2013 priser endnu ukendt<\/p>\n

 <\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Renault Kangoo Van lander om kort tid i nyeste aftapning hos de danske Renault forhandlere. Blandt andet er det nu muligt at f\u00e5 den i tre forskellige l\u00e6ngder og med tre fors\u00e6der. Desuden er serviceintervallet \u00f8get fra 30.000 \u2013 40.000…<\/p>\n