Deprecated: Required parameter $args follows optional parameter $depth in /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-content/themes/magazine-basic/functions.php on line 566 Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-content/themes/magazine-basic/functions.php on line 566 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-content/themes/magazine-basic/functions.php:566) in /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1768 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-content/themes/magazine-basic/functions.php:566) in /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1768 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-content/themes/magazine-basic/functions.php:566) in /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1768 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-content/themes/magazine-basic/functions.php:566) in /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1768 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-content/themes/magazine-basic/functions.php:566) in /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1768 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-content/themes/magazine-basic/functions.php:566) in /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1768 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-content/themes/magazine-basic/functions.php:566) in /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1768 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-content/themes/magazine-basic/functions.php:566) in /customers/3/1/2/renault-alpine-club.dk/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1768 {"id":718,"date":"2012-02-12T09:48:14","date_gmt":"2012-02-12T09:48:14","guid":{"rendered":"http:\/\/www.renault-alpine-club.dk\/?guid=de612631a7960152c41363b5e4ff862b"},"modified":"2012-02-12T10:44:34","modified_gmt":"2012-02-12T10:44:34","slug":"farvel-efter-naesten-500-000-km-i-renault-trafic","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.renault-alpine-club.dk\/nyheder-fra-renault-danmark\/farvel-efter-naesten-500-000-km-i-renault-trafic.html","title":{"rendered":"Farvel efter n\u00e6sten 500.000 km i Renault Trafic"},"content":{"rendered":"
\n
<\/div>\n<\/div>\n
\n
\"\"<\/a><\/div>\n
\n

Indehaver af Carl Olesen Transport i Silkeborg Ole Feb\u00e6k har netop sagt farvel til en k\u00e6r f\u00f8lgesvend, og sagt goddag til en ny. Efter 468.000 kilometers belastende k\u00f8rsel skulle hans Renault Trafic udskiftes med en ny.<\/strong><\/p>\n

De r\u00e5ber, de spytter, de dytter. S\u00e5dan er virkeligheden for Ole Feb\u00e6k der, som han selv siger, k\u00f8rer escort. Det er dog langt fra s\u00e5 lummert som det lyder. Faktisk er det alt andet. Det er h\u00e5rdt, langsomt og utaknemmeligt. Han k\u00f8rer nemlig f\u00f8lgebil for tunge transporter som vindm\u00f8llevinger og meget store genstande, hvor farten ind imellem er helt nede p\u00e5 10 km\/t.<\/p>\n

Noget, der f\u00e5r medtrafikanter til at vise sider af sig selv, man skulle tro var l\u00f8gn, hvis det ikke lige var fordi de blev fortalt af en rolig Ole Feb\u00e6k. En mand, der har hele Europa som sin arbejdsplads, og tilbringer langt flere timer p\u00e5 landevejen i sin Renault Trafic, end hjemme i Silkeborg.<\/p>\n

\u201d Det er en god dag, hvis man ikke f\u00e5r fingeren, bliver r\u00e5bt af eller endda fors\u00f8ges p\u00e5k\u00f8rt\u201d, siger Ole Feb\u00e6k t\u00f8rt konstaterende.<\/p>\n

Hvert \u00e5r k\u00f8rer han Europa tyndt i sin Renault Trafic som f\u00f8lgebil. Det stiller ikke alene store krav til det mentale overskud hos manden bag rattet, men ogs\u00e5 til bilen. Og her er Ole Feb\u00e6k mildest talt begejstret for valget af Renault Trafic.<\/p>\n

\u201d Jeg har tidligere k\u00f8rt andre m\u00e6rker, men siden jeg fik den her Renault Trafic som jeg netop har udskiftet efter 468.000 kilometer, har jeg ikke ville have andet. En ting er, at bilen uds\u00e6ttes for enormt store belastninger. Det er virkelig opslidende for en bil at skulle bev\u00e6ge sig otte timer i tr\u00e6k med 45 km\/t, men her har der ikke v\u00e6ret problemer med min Trafic. Den har vist sig som en uopslidelig slider\u201d, siger Ole Feb\u00e6k, der bag rattet ogs\u00e5 har store krav til indretningen af bilen.<\/p>\n

\u201d En helt s\u00e6rlig ting, der g\u00f8r Renault Trafic til den ideelle arbejdsplads sammenlignet med de andre m\u00e6rker jeg har haft, er den enormt gode plads, der er i kabinen. Det g\u00f8r det muligt at bev\u00e6ge sig rundt, og der er plads til alle de specialindretninger man har brug for n\u00e5r man k\u00f8rer f\u00f8lgebil. Derudover har bilen den bedste k\u00f8rekomfort jeg har oplevet\u201d, siger Ole Feb\u00e6k, der k\u00f8rer mindst 150.000 km om \u00e5ret i sin Renault Trafic.<\/p>\n

Men nu har den gamle Trafic s\u00e5 k\u00f8rt sin sidste kilometer, og vi m\u00f8der Ole Feb\u00e6k, da han f\u00e5r overdraget sin nye Renault Trafic L2H1 med 150 hk dieselmotor hos Sondrup Biler i Viby. De har st\u00e5et for leveringen af bilen, der har f\u00e5et monteret ekstraudstyr for over 200.000 kr. og Ole st\u00e5r allerede og tripper. For en telefonsamtale fra Tyskland er netop i gang og Ole er p\u00e5 vej derned for at k\u00f8re den f\u00f8rste tur i sin nye Renault Trafic. Om tre \u00e5r st\u00e5r han igen hos Sondrup Biler i Viby. Da har han tilbagelagt 400.000 km. og kan se frem til at k\u00f8re videre i den helt nye version af Trafic, der kommer p\u00e5 gaden n\u00e6ste \u00e5r. Men den tid den gl\u00e6de.<\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Indehaver af Carl Olesen Transport i Silkeborg Ole Feb\u00e6k har netop sagt farvel til en k\u00e6r f\u00f8lgesvend, og sagt goddag til en ny. Efter 468.000 kilometers belastende k\u00f8rsel skulle hans Renault Trafic udskiftes med en ny.<\/p>\n