28 Renault Trafic på en gang

Basen A/S, der er en entreprenørforretning, som med egne håndværkere udfører fag-hoved og totalentrepriser inden for el, tømrer, snedker og glarmester, modtog for nyligt hele 28 spritnye Renault Trafic. Bilerne er et vigtigt element i det teknologiske tigerspring som virksomheden i Glostrup er i færd med at foretage.

 

Det er ikke hver dag, at en virksomhed køber og får leveret 28 spritnye varevogne på en gang. Men det var ikke desto mindre tilfældet, da den Glostrup baserede virksomhed Basen A/S forleden modtog 28 skræddersyede Renault Trafic.

 

Virksomheden har et stort forretningsområde inden for bygningsservice på hele Sjælland og beskæftiger cirka 100 medarbejdere. Basen råder over 35 servicebiler og betjener blandt andet en række af Danmarks største boligselskaber.

 

Med købet af de mange nye Renault Trafic, som alle er rigt udstyret med blandt andet crashtestet Sortimo opbygning, sætter Basen trumf på effektivitet og brug af ny teknologi.

 

” Alle bilerne er udstyret med GPS og en tablet, der gør os i stand til at kommunikere hurtigt og direkte med de enkelte medarbejdere i bilen. På den måde optimerer vi arbejdstiden og sikre maksimal fleksibilitet. Vi er altid i stand til hurtigt og enkelt at kommunikerer beskeder og sikre den mest effektive arbejdsgang mellem hovedkontoret og de enkelte medarbejder på vejen. Det er netop på ressourceudnyttelsen og effektivitet, at vi som virksomhed skal have en konkurrencefordel”, siger direktør Henrik Bloch.

 

De medarbejdere, der får de nye biler som arbejdsplads, var alle mødt op til modtagelsen af nøglerne til bilerne, der alle er udstyret med 115 hk. dieselmotor og naturligvis dieselpartikelfilter og aircondition.

 

At Basen A/S netop valgte Renault Trafic frem for de konkurrenter, der ellers er på markedet, har adm. direktør Henrik Bloch en meget enkelt forklaring på. ” Når vi køber biler så kigger vi på omkostningerne. Og med Renault Trafic har vi fået den bedste pris. Ikke bare på selve bilen, men vi kan også se, at det er her, der samlet er de laveste driftsomkostninger”, siger Henrik Bloch.

 

Skriv et svar