Danmarks bedste Renault værksted ligger i Viborg

k5g3u0l0mjjzjwjr6gmz

Dahl Pedersen i Viborg kan noget meget få kan. Det blev understreget ved årets uddeling af priser i Renault regi. Her var Dahl Pedersen nomineret i hele tre kategorier og løb med prisen som Årets Renault Værksted.

Hvem sælger flere Renault biler end de fleste, og hvem har langt de mest tilfredse kunder på værkstedet ? Svaret er enkelt – nemlig autoriseret Renault forhandler Dahl Pedersen.

Ved det netop overståede kick off 2013 for alle Renault forhandlere løb Dahl Pedersen i Viborg med prisen som Årets Renault Værksted og var nomineret som Årets Renault Forhandler og sørme om ikke også en af danmarks bedste erhvervssælgere holder til i det nye smukke bilhus.

Sidste år løb Dahl Pedersen med titlen som Årets Renault Forhandler og i år var det værkstedets tur til at blive hædret efter fortjeneste. Med 98 procent af kunderne, der svarer, at de er overvejende eller helt tilfredse med den behandling de får, når de sender deres bil på værksted, var Dahl Pedersen en suveræn og fortjent vinder.

” Dahl Pedersen i Viborg har ikke alene de mest tilfredse kunder. De er også kendetegnet ved at være forandringsvillige, fleksible og aldrig bange for at kaste sig over projekter, der gør det endnu bedre at være kunde på deres værksted”, sagde direktør i Renault Danmark Henrik Bang som en del af begrundelsen for titlen.

Hos Dahl Pedersen er direktør og indehaver Jørgen Dahl Pedersen naturligvis både glad og stolt over titlen.

” Vi er rigtig glade for titlen. Det er i den grad en cadeau til vores folk på værkstedet, der udgør et virkelig godt team, som især efter at vi flyttede ind i vores nye bilhus, virkelig er blevet motiverede og konstant søger efter det optimale”, siger Jørgen Dahl Pedersen, der også kan varme sig ved at Dahl Pedersens markedsandel i januar måned på Renault er på hele 21 procent. På landsplan er den 6.4 procent.

” Det er klart, at vi nok ikke kan fastholde så stor en markedsandel, men det siger noget om, at vi er meget fokuserede på Renault, og at vi hele tiden forsøger at øge vores indsats – både på salg og på værkstedet”, slutter Jørgen Dahl Pedersen.

 

Skriv et svar